خرید تیشرت مخمل مردانه با ارزانترین قیمت

 

تیشرت مخمل مردانه با ارزانترین قیمت ممکن در بازار با بهترین جنس را در این سایت می‌توانید جستجو کنید. این مجموعه تولید کننده انواع تیشرت مردانه در سبک‌های لش، لانگ، تیشرت آستین بلند، آستین کوتاه، یقه‌دار، یقه‌هفت، یقه‌گرد در مدل‌های تیشرت طرح‌دار و تیشرت ساده مردانه همچنین قبول سفارشات بالای تولید تیشرت و چاپ جهت تبلیغات برای شرکت‌ها و ادارات و پذیرش سفارشات تیشرت با طرح و جنس دلخوا به سفارش مشتری می‌باشیم. تولید و پخش پوشاک راژ

تیشرت مخمل کبریتی ساده

 

انواع تیشرت مخمل مردانه

 

تیشرت مخمل مردانه این مجموعه در انواع مدل‌های مختلف آستین کوتاه، آستین بلند، یقه‌دار، یقه‌گرد، یقه هفت و… طرح‌دار و ساده در رنگ‌های سفید، مشکی، طوسی و… با انواع جنس‌های مختلف مخمل با کیفیت بالا تولید و عرضه می‌گردد.

تیشرت مخمل ساده دارای پارچه‌ای نرم و صاف با ظاهری براق می‌باشد. الیاف این پارچه مخمل از پنبه می‌باشد هر چند این نوع پارچه در بازار با ترکیب پنبه و پلی‌استر موجود می‌باشد که نسبت به کیفیت صددرصد پنبه قیمت آن پایین‌تر است.

... طرح‌دار و ساده

تیشرت مخمل کبریتی مردانه

پارچه این مدل تیشرت برجسته، راه راه و با دوام است که خود این نوع پارچه دارای مدل‌های گوناگونی می‌باشد. تعداد راه راه آن بیشتر یا کم‌تر است عرض طرح‌های راه راه این نوع پارچه کاملا واضح و با یکدیگر متفاوت است مقدار راه راه پارچه این نوع تیشرت کمتر بوده و تیشرت مخمل کبریتی ضخیم‌تر از نوع تیشرت‌های مخمل می‌باشد. در پنج سایز لارج، ایکس‌لارج، دو ایکس‌لارج، سه ایکس‌لارج و چهار ایکس‌لارج موجود می‌باشد.

و تیشرت مخمل ضخیم‌تر

تیشرت مخمل کبریتی مردانه لاکرادار

این نوع تیشرت فول کش می‌باشد و نسبت به نوع ساده‌ی آن از نظر قیمت گران‌تر است که از بهترین نوع پارچه در مدل‌های مختلف و چاپ‌های گوناگون در سایزهای پر فروش بازار و استاندارد آسیایی از لارج تا چهار ایکس‌لارج یقه و سر آستین تیشرت‌ها کش بافت پنبه ظرافت دوخت و کیفیت بالا کاملا تضمینی از نظر رنگ دهی و آبرفت تولید و عرضه می‌گردد.

کبریتی مردانه لاکرادار

تیشرت مخمل کبریتی مربعی مردانه

نوع بافت آن با پارچه مخمل کبریتی ساده و راه راه متفاوت می‌باشد شکل پارچه این تیشرت و بافت ظاهری آن مربعی بوده و یک تیشرت متفاوت و خاص برای آقایان می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره شد از سایز لارج تا چهار ایکس لارج با تنخوری عالی تضمین کیفیت پارچه و دوخت تولید و عرضه می‌گردد.

 

مجموعه تولید و پخش پوشاک راژ آماده پذیرش سفارش تولید با مدل و جنس دلخواه مشتری با بهترین جنس‌های پارچه با کمترین قیمت ممکن در بازار می‌باشد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما