خرید شلوار اسلش مردانه ارزان

 

تولید و پخش مستقیم شلوار اسلش مردانه در جنس های مختلف درجه یک و با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار با رنگ بندی ها و مدل های متنوع. امروزه در واقع یکی از رقیب های سرسخت شلوار جین، اسلش ها هستند در میان جوانان و نوجوانان بسیار پرطرفدار می باشد. یکی از شلوارهای هستند که در دسته ی پوشاک راحتی قرار می گیرند با توجه به مدل و جنس آن می توان هم در خانه و هم در بیرون قابل استفاده باشد. این سبک شلوارها رسمی نیستند بیشتر در محیط های آزاد و ورزشی از آن استفاده می شود.

تولید و پخش پوشاک مردانه راژ آماده پذیرش سفارشات تیشرت خام، هودی، سویشرت و اسلش با طرح و جنس دلخواه مشتری می باشد.

اسلش با طرح و جنس دلخواه

شلوار اسلش مردانه سایز بزرگ

 

آنچه اسلش ها را از شلوار خانگی متمایز می کند ضخامت، مدرن بودن، جذابیت و راحتی آن نسبت به شلوارهای دیگر است. تولید کنندگان این نوع شلوارها را با جنس های گوناگونی از پارچه تولید و به بازار عرضه می کنند از پارچه های چون ترویرا، پارچه نخ پنبه، پارچه کنف، فلامنت و گلکسی و غیره که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی است.

شلوار اسلش مردانه این مجموعه از نخ پنبه، کنف، لی و بنگال درجه یک، ظرافت دوخت و تضمین کیفیت پارچه در سایزها و ابعادهای دوایکس لارج ( قد 180 ) سه ایکس لارج ( قد 112 ) چهار ایکس لارج ( قد 115 ) از سایز 46 تا 54 ایرانی پاورکش در مدل های دمپا پاکتی، دمپا کش در مدل های ساده و چاپ خورده با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار عرضه می گردد.

لی و بنگال درجه یک

شلوار اسلش مردانه لی

 

جنس این مدل از اسلش ها از جین همان لی می باشد طرح های این نوع شلوار به این شکل است که هر چی به ساق پاچه ی شلوار نزدیک می شویم تنگ تر می شود در انتهای پاچه شلوار کشباف به کار گرفته شده است که هنگام پوشیدن بر روی کفش بسیار جذاب و اسپرت می باشد. مدل های تولید شده این مجموعه دمپا کش و دمپا پاکتی در طرح های جیب دار و بدون جیب درجه یک با کیفیت و ظرافت دوخت بالا بدون آب رفت و رنگ دهی می باشد.

اسلش مردانه لی

شلوار اسلش مردانه ساده

 

یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین مدل های اسلش مردانه، اسلش های بدون چاپ یا گلدوزی شده و ساده ها هستند. این نوع مدل محدودیت سنی ندارد و جهت چاپ تبلیغات لوگو و برند شرکت ها و باشگاه های ورزشی مناسب می باشد. مجموعه تولید پوشاک مردانه راژ آماده پذیرش تولید انواع تیشرت یقه دار، یقه گرد و یقه هفت در مدل های تیشرت آستین کوتاه و تیشرت آستین بلند سویشرت، هودی و اسلش با طرح، مدل و جنس دلخواه مشتری می باشد.

اسلش های بدون چاپ

شلوار اسلش مردانه شش جیب

 

همان طور که از اسمش پیداست این مدل از اسش ها داری شش جیب بوده. از دو تا جیب در پشت شلوار دو جیب در قسمت بغل و دو جیب در پایین در بغل از جنس های کنف، لی یا جین و کتان تولید شده است. کمربند خور و دمپا کش بوده در  رنگ بندی های متنوع و سایزهای جور موجود می باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما